28 marca 2018

FAQ

1. Czy rejestracja jest obowiązkowa?

Tak, rejestracja jest wymagana. Osoby zainteresowane nawiązaniem współpracy z naszą firmą, proszone są o osobistą rejestrację w naszym biurze lub poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego, znajdującego się na naszej stronie internetowej. Istnieje również możliwość aplikacji poprzez przesłanie nam swojego CV.

2. Czy znajomość języka obcego jest wymagana aby otrzymać ofertę pracy?

Wszystko zależy od konkretnej oferty. Są stanowiska, w przypadku których znajomość konkretnego języka jest wymagana, a nawet weryfikowana podczas rekrutacji. Ale posiadamy również oferty, gdzie znajomość języka obcego jest mile widziana, ale niewymagana. Niemniej decydując się na pracę za granicą, warto chociaż w minimalnym stopniu znać konkretny język obcy – chociażby po to, aby czuć się pewniej.

3. Jakie dokumenty należy zabrać?

Oczywiście dokumentem niezbędnym do wyjazdu jest ważny, a więc nieprzeterminowany oraz nieuszkodzony dowód osobisty lub paszport. Dodatkowymi istotnymi dokumentami są posiadane referencje i certyfikaty. Nie bez znaczenia jest również ważne prawo jazy – szczególnie jeśli mają Państwo pracować np. jako kierowca lub na stanowisku, na którym wymaga się posiadania uprawień do prowadzenia konkretnego pojazdu.

4. Na jaki okres podpisywana jest umowa?

Z doświadczenia wiemy, że umowa z pracownikiem podpisywana jest najczęściej na okres 12 tygodni (czyli 3 miesięcy) i obejmuje możliwość jej przedłużenia. Jednak zdarzają się również umowy na krótsze okresy (np. praca sezonowa), a także na czas znacznie dłuższy niż 3 miesiące. Wszystko zależy od rodzaju wykonywanych obowiązków oraz pracodawcy.

5. Jaki jest minimalny okres pobytu?

Minimalny okres pobytu wynosi 6 tygodni i dotyczy on w większości prac sezonowych. Jednak znaczna część pracodawców woli wiązać się z zatrudnianymi osobami na dłuższy czas.

6. Gdzie można znaleźć wasze oferty pracy?

Na naszej stronie internetowej w zakładce Oferty Pracy, na naszym fanpage na FB, a także na wielu różnych portalach z zagranicznymi ofertami pracy. Oczywiście wszystkich zainteresowanych zapraszamy także do naszego biura.

7. W jakich sektorach oferujecie pracę?

Przede wszystkim w sektorach budowlanych, przemysłowych, logistycznych, motoryzacyjnych, a także rolniczych i ogrodniczych. Natomiast współpracujemy z wieloma różnymi kontrahentami, dlatego proponowane przez nas oferty są stale aktualizowane i wzbogacane o nowe stanowiska pracy.

8. Jak wygląda proces rekrutacji?

Jeśli są Państwo zainteresowani skorzystaniem z naszej oferty, prosimy o kontakt telefoniczny bądź umówienie się na spotkanie w naszym biurze. Po wypełnieniu przez Państwa formularza zgłoszeniowego, będziemy mogli wyszukać oferty pracy, pasujące do Państwa preferencji, a także umiejętności. Gdy znajdziemy już odpowiednią ofertę pracy, zapraszamy kandydata na rozmowę kwalifikacyjną.

9. Czy przedstawione oferty pracy opierają się na legalnym zatrudnieniu?

Proponujemy jedynie legalne oferty zatrudnienia, opierające się na umowie o pracę.

10. Czy posiadacie oferty pracy w innych krajach niż Holandia?

Tak, w zależności od sezonu i zapotrzebowania, w naszej ofercie można znaleźć także propozycje zatrudnienia w Niemczech oraz Danii i Belgii.

11. Czy posiadacie oferty pracy dla osób niepełnoletnich?

Nie, nasze oferty są skierowane jedynie do osób dorosłych.

12. Czy posiadacie oferty sezonowe dla studentów?

Tak, posiadamy sezonowe oferty pracy, skierowane przede wszystkim do studentów. Najczęściej można się z nimi spotkać w okresie letnim i dotyczą one głównie pracy przy zbiorach warzyw i owoców.

13. Czy praca odbywa się w określonym czasie, a może są wymagane nadgodziny?

Wszystko zależy od stanowiska i rodzaju wykonywanej pracy oraz ewentualnych indywidualnych ustaleń. Liczba dni oraz godzin pracy zawsze uzależniona jest od pracodawcy, a także okresu, w którym doszło do zatrudnienia – a więc aktualnego zapotrzebowania i ilości pracy.

14. W jakiej formie będę otrzymywać wynagrodzenie?

Wynagrodzenie podstawowe, a także za nadgodziny, wypłacane jest co miesiąc. Całość należnych pieniędzy trafi do Państwa przelewem na podane wcześniej konto.

15. Jak duży bagaż mogę zabrać?

Tak naprawdę dopuszczalna wielkość bagażu uzależniona jest od przewoźnika. Dlatego przed rozpoczęciem pakowania zalecamy kontakt z naszą firmą, gdyż przy rezerwacji transportu można uzyskać odpowiedź na temat bagażu. Warto zadbać o tę kwestię, gdyż duży nadbagaż bądź zabranie ze sobą produktów o niestandardowych wymiarach, może wiązać się z koniecznością sporej nadpłaty.

16. Czy przed wyjazdem trzeba posiadać konto bankowe?

Wynagrodzenie zawsze wypłacane jest w formie przelewu, dlatego posiadanie przez pracownika konta bankowego jest wymagane. Natomiast czy będzie to konto walutowe, czy złotówkowe zależy już wyłącznie od Państwa.

17. Czy firma Get Job Sp. z.o.o. organizuje transport do Holandii?

Na chwilę obecną nie zajmujemy się organizowaniem transportu do Holandii dla osób, które znalazły zatrudnienie z pomocą naszej firmy.

18. Czy pracownik jest ubezpieczony?

Tak, każda zatrudniona osoba jest objęta ubezpieczeniem zdrowotnym, w skład którego wchodzi opieka medyczna i farmaceutyczna w wypadku choroby bądź wypadku.

19. Czy będę mieć zapewnione zakwaterowanie?

Tak, każdy pracodawca zapewnia osobom zatrudnionym zakwaterowanie – w miarę możliwości niedaleko miejsca pracy. Rodzaj zakwaterowania uzależniony jest już od pracodawcy. Natomiast zapewniamy, że osoby zatrudnione mogą liczyć na godne warunki mieszkaniowe.

20. Czy pracownicy mają zapewnione wyżywienie?

Nie, wyżywienie nie jest zapewnione – każdy musi o nie zadbać we własnym zakresie.

21. Czy ubrania robocze są opłacone?

Większość firm, których oferty pracy znajdą Państwo w naszym katalogu, udostępnia zatrudnionym osobom niezbędne ubrania robocze. Jednak ze swojej strony zalecamy zaopatrzyć się we własne ubranie, a także obuwie robocze.

22. Jakie konsekwencje grożą za wcześniejsze zerwanie umowy przez pracownika?

Kwestię wcześniejszego rozwiązania umowy można omówić z koordynatorem lub biurem w Polsce bez żadnych konsekwencji finansowych czy prawnych.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie. Jeśli nie chcesz, aby przeglądarka zapisywała pliki cookies na Twoim komputerze, musisz zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

Zamknij